jueves, 21 de mayo de 2009

ANTECEDENTES DEL ROSES vs GRAMENET B.

Es la segunda ocasión que la Gramenet B visita al AE Roses. La anterior confrontación fue en Primera Catalana en la temporada 1994/95, y los del Alt Empordà vencieron por 2-0. Un año antes y también en esa categoría, el CD Milán ya había perdido, esta vez por 1-0. En la primera vuelta en el Nou Municipal, hubo empate sin goles.

2 comentarios:

hastalosco... dijo...

LO QUE FALTABA:
El Palafrugell impugna el partit contra la Grama B (2-3)
23/05/09 02:00 - Palafrugell - EL 9 email protegit Notícies de ...

Palafrugell La derrota contra la Grama B (2-3) va allunyar el Palafrugell de l'ascens, però els despatxos podrien revertir la situació. El club baix-empordanès ha impugnat el partit per suposada alineació indeguda del rival. Els palafrugellencs al·leguen que el filial va alinear jugadors del primer equip majors de 23 anys, a part d'altres irregularitats en l'acta. La Grama B, segona, té ara 5 punts més que el Palafrugell –amb el Vilassar i el Ripollet entre ells. El comitè de competició de la federació catalana va obrir expedient i el resoldrà dimecres, quatre dies abans de l'última jornada de lliga. El Palafrugell juga demà al camp del Sant Feliu Sasserra.
Darrera actualització ( Dissabte, 23 de maig del 2009 04:00 )

Rusadir dijo...

Supongo que será una pataleta del club blanquinegro y que todo estará bien atado, pero como haya sido una cagada, ya le pueden estar dando collejas al director técnico o al responsable. Esperemos acontecimientos.